Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quy
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hiền
dc.contributor.authorLương, Thu Hoài
dc.contributor.authorLò, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Đường Lâm
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354132en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.112-121 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleGiáo dục kĩ năng tự kiềm chế cảm xúc cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp tiểu học: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Education of emotional self-control skills for children with autism spectrum disorders in inclusive school: conditions and lessons learneden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S042022112.pdf
  • Size : 454,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.