Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602
Title: Tác động của các yếu tố thể diện đến ý định mua hàng của người tiêu dùng đối với sản phẩm thương hiệu Nhật Bản tại thành phố Hồ Chí Minh = Impact of face consciousness on consumers' purchase intention for Japanese goods in Ho Chi Minh City
Authors: Hồ, Thị Thu Hồng
Nguyễn, Gia Ninh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.240-245 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354071
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S242022240.pdf739.29 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.