Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Thị Thu Hồng
dc.contributor.authorNguyễn, Gia Ninh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:28Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.240-245 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của các yếu tố thể diện đến ý định mua hàng của người tiêu dùng đối với sản phẩm thương hiệu Nhật Bản tại thành phố Hồ Chí Minh = Impact of face consciousness on consumers' purchase intention for Japanese goods in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S242022240.pdf
  • Size : 739,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.