Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602
Title: Tác động của các yếu tố thể diện đến ý định mua hàng của người tiêu dùng đối với sản phẩm thương hiệu Nhật Bản tại thành phố Hồ Chí Minh = Impact of face consciousness on consumers' purchase intention for Japanese goods in Ho Chi Minh City
Authors: Hồ, Thị Thu Hồng
Nguyễn, Gia Ninh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.240-245 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354071
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62602
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S242022240.pdf
  • Size : 739,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.