Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62560
Title: Thực trạng giáo dục nhận thức xã hội thông qua hoạt động trải nghiệm với steam cho trẻ lối loạn phổ tự kỉ 5-6 tuổi ở trường mầm non hòa nhập = Current situation to social awareness education via experience activity with STEAM for integrating and 5-6-year-old children at the nursery
Authors: Nguyễn, Thị Như Quỳnh
Nguyễn, Công Khanh
Hoàng, Thị Nho
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.166-172 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354027
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62560
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S05A2022166.pdf784.83 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.