Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558
Title: Phát triển tư duy toán học cho trẻ tự kỉ qua các trò chơi lego theo cách tiếp cận steam = Develop mathematical thinking for autistic children through Lego games following STEAM approach
Authors: Cao, Thị Xuân Mỹ
Nguyễn, Chí Thành
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.156-165 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354026
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S05A2022156.pdf1.01 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.