Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Thị Xuân Mỹ
dc.contributor.authorNguyễn, Chí Thành
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:17Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354026en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.156-165 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titlePhát triển tư duy toán học cho trẻ tự kỉ qua các trò chơi lego theo cách tiếp cận steam = Develop mathematical thinking for autistic children through Lego games following STEAM approachen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022156.pdf
  • Size : 1,01 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.