Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558
Title: Phát triển tư duy toán học cho trẻ tự kỉ qua các trò chơi lego theo cách tiếp cận steam = Develop mathematical thinking for autistic children through Lego games following STEAM approach
Authors: Cao, Thị Xuân Mỹ
Nguyễn, Chí Thành
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.156-165 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354026
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62558
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.