Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62500
Title: Giáo dục kĩ năng hợp tác cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp trung học cơ sở thông qua hoạt động steam: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Educating cooperative skill for secondary students with autism spectrum disorder in inclusive schools through steam activities: situation and lession
Authors: Đỗ, Thị Thảo
Nguyễn, Hoài Thương
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.92-103 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353970
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62500
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.