Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62500
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Hoài Thương
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:00Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353970en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62500-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.92-103 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleGiáo dục kĩ năng hợp tác cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp trung học cơ sở thông qua hoạt động steam: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Educating cooperative skill for secondary students with autism spectrum disorder in inclusive schools through steam activities: situation and lessionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.