Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6250
Title: Thực trạng giáo dục giới tính thông qua câu chuyện xã hội cho học sinh khuyết tật trí tuệ lớp 5 ở trường tiểu học hòa nhập trên địa bàn Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Authors: Đào, Thị Thu Thủy
Nguyễn, Thị Thanh
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.19 - tr.104-109 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306392
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6250
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S192019104.pdf462.12 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.