Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447
Title: Các yếu tố tác động đến hành vi mua sắm trực tuyến của người dân tỉnh Đồng Nai = Factors affecting the shopping behavior on social networks of social network users in Dong Nai province
Authors: Lữ, Phi Nga
Vũ, Kim Bình An
Trịnh, Đăng Dương
Vũ, Mạnh Hùng
Trần, Thanh Tùng
Bùi, Minh Tân
Huỳnh, Thị Mai
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.292-297 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353897
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222022292.pdf753.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

85
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.