Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLữ, Phi Nga
dc.contributor.authorVũ, Kim Bình An
dc.contributor.authorTrịnh, Đăng Dương
dc.contributor.authorVũ, Mạnh Hùng
dc.contributor.authorTrần, Thanh Tùng
dc.contributor.authorBùi, Minh Tân
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353897en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.292-297 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố tác động đến hành vi mua sắm trực tuyến của người dân tỉnh Đồng Nai = Factors affecting the shopping behavior on social networks of social network users in Dong Nai provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222022292.pdf
  • Size : 753,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.