Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLữ, Phi Nga
dc.contributor.authorVũ, Kim Bình An
dc.contributor.authorTrịnh, Đăng Dương
dc.contributor.authorVũ, Mạnh Hùng
dc.contributor.authorTrần, Thanh Tùng
dc.contributor.authorBùi, Minh Tân
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353897en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62447-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.292-297 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố tác động đến hành vi mua sắm trực tuyến của người dân tỉnh Đồng Nai = Factors affecting the shopping behavior on social networks of social network users in Dong Nai provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222022292.pdf753.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

85
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.