Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434
Title: | Hỗ trợ học tập sau giờ học cho trẻ khuyết tật phát triển ở Nhật Bản: tầm quan trọng của việc xây dựng lý thuyết và tích lũy thực hành giáo dục dựa trên “sự an tâm và tự trọng” = After-school learning support for children with developmental disabilities in Japan: importance of building theories and accumulating educational practice based on “peace of mind and self-respect” | Authors: | II, Isami | Keywords: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.3-13 - ISSN.2354-1075 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353885 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv157GDV67S05A2022003.pdf | 495.51 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.