Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434
Title: Hỗ trợ học tập sau giờ học cho trẻ khuyết tật phát triển ở Nhật Bản: tầm quan trọng của việc xây dựng lý thuyết và tích lũy thực hành giáo dục dựa trên “sự an tâm và tự trọng” = After-school learning support for children with developmental disabilities in Japan: importance of building theories and accumulating educational practice based on “peace of mind and self-respect”
Authors: II, Isami
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.3-13 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353885
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S05A2022003.pdf495.51 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.