Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorII, Isami
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353885en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62434-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.3-13 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleHỗ trợ học tập sau giờ học cho trẻ khuyết tật phát triển ở Nhật Bản: tầm quan trọng của việc xây dựng lý thuyết và tích lũy thực hành giáo dục dựa trên “sự an tâm và tự trọng” = After-school learning support for children with developmental disabilities in Japan: importance of building theories and accumulating educational practice based on “peace of mind and self-respect”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022003.pdf
  • Size : 495,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.