Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62330
Title: Vận dụng mô hình lớp học đảo ngược trong dạy học nhằm phát triển năng lực tổ chức hoạt động trải nghiệm cho sinh viên sư phạm ngành giáo dục tiểu học Trường Đại học Tây Nguyên = Applying the flipped classroom model in teaching to develop the capacity of organizing experiential activities for pedagogical students in primary education major at Tay Nguyen university
Authors: Nguyễn, Thị Ánh Mai
Bùi, Thị Tâm
Keywords: Khoa học (Đại học Tây Nguyên)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Tây Nguyên) - 2022 - no.55 - tr.103-110 - ISSN.1859-4611
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353741
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62330
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv424S552022103.pdf1.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.