Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61954
Title: Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ logistics ở khu vực miền Bắc Việt Nam = Analysis of factors affecting customer satisfaction towards lоgistics service quality in northern Vietnam
Authors: Vũ, Thị Hạnh
Nguyễn, Thị Bích
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2022 - no.143 - tr.44-61 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333172
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61954
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1432022044.pdf442.78 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

4
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.