Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61954
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích
dc.date.accessioned2023-12-26T09:12:14Z-
dc.date.available2023-12-26T09:12:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333172en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61954-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2022 - no.143 - tr.44-61 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ logistics ở khu vực miền Bắc Việt Nam = Analysis of factors affecting customer satisfaction towards lоgistics service quality in northern Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv124S1432022044.pdf442.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

2
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.