Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889
Title: Ảnh hưởng của các yếu tố đánh giá trực tuyến đến ý định mua sắm trực tuyến của khách hàng = Impacts of the factors relating to online reviews on the customers' purchase intention towards fashion products
Authors: Trần, Thị Huỳnh Nga
Nguyễn, Thị Phương Dung
Nguyễn, Minh Triết
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.126-133 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353466
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202022126.pdf1.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

26
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.