Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huỳnh Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Dung
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Triết
dc.date.accessioned2023-12-26T08:48:15Z-
dc.date.available2023-12-26T08:48:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353466en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.126-133 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của các yếu tố đánh giá trực tuyến đến ý định mua sắm trực tuyến của khách hàng = Impacts of the factors relating to online reviews on the customers' purchase intention towards fashion productsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202022126.pdf1.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

26
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.