Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huỳnh Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Dung
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Triết
dc.date.accessioned2023-12-26T08:48:15Z-
dc.date.available2023-12-26T08:48:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353466en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61889-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.126-133 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của các yếu tố đánh giá trực tuyến đến ý định mua sắm trực tuyến của khách hàng = Impacts of the factors relating to online reviews on the customers' purchase intention towards fashion productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S202022126.pdf
  • Size : 1,03 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.