Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61789
Title: Đo lường các thành phần giá trị thương hiệu doanh nghiệp đầu tư dự án bất động sản theo quan điểm của khách hàng trên địa bàn huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An = Assessing the impacts of each component of the brand value of real estate investment enterprises from the perspective of customers in Can Giuoc district, Long An province
Authors: Nguyễn, Thị Hoàng Yến
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.90-96 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353449
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61789
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202022090.pdf848.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.