Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61789
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T08:47:47Z-
dc.date.available2023-12-26T08:47:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353449en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61789-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.90-96 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐo lường các thành phần giá trị thương hiệu doanh nghiệp đầu tư dự án bất động sản theo quan điểm của khách hàng trên địa bàn huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An = Assessing the impacts of each component of the brand value of real estate investment enterprises from the perspective of customers in Can Giuoc district, Long An provinceen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202022090.pdf848.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.