Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61418
Title: Ảnh hưởng của lan tỏa video đến thái độ người tiêu dùng: nghiên cứu trên nền tảng mạng xã hội = The impact of viral video on consumers' attitude: a study on social networks
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Hoàng, Thị Hồng Nga
Nguyễn, Thị Kiều Trang
Nguyễn, Thị Hải Hà
Phạm, Phương Hiền
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.4 - tr.1-7 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335272
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61418
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S42022001.pdf452.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 31, 2024

Download(s)

7
checked on Dec 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.