Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hồng Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kiều Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hải Hà
dc.contributor.authorPhạm, Phương Hiền
dc.date.accessioned2023-12-26T07:58:31Z-
dc.date.available2023-12-26T07:58:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335272en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61418-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.4 - tr.1-7 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleẢnh hưởng của lan tỏa video đến thái độ người tiêu dùng: nghiên cứu trên nền tảng mạng xã hội = The impact of viral video on consumers' attitude: a study on social networksen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V20S42022001.pdf
  • Size : 452,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.