Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60996
Title: Thúc đẩy hành vi tiêu dùng xanh của người tiêu dùng thế hệ Y: Tầm quan trọng của các tiêu chuẩn và tính năng động của thông tin truyền thông trong việc thúc đẩy hành vi tiêu dùng xanh = Fostering green consumption behaviours among Gen-Y consumers: The relative importance of norms and effectiveness of media information
Authors: Nguyễn, Vũ Hùng
Đỗ, Thanh Long
Keywords: Nghiên cứu Tài chính Kế toán
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.1A - tr.47-54 - ISSN.1859-4093
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336318
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60996
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S1A2022047.pdf997.89 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.