Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60978
Title: Mối quan hệ giữa hành vi thiếu văn minh của khách hàng và hành vi phá hoại dịch vụ của nhân viên trong ngành dịch vụ ở Việt Nam = The relationship between customer mistreatment and employee’s service sabotage in service industry in Vietnam
Authors: Nguyễn, Duy An
Zhenyuan, Wang
Keywords: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.5-20 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354678
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60978
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404V17S022020005.pdf628.35 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.