Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60978
Title: Mối quan hệ giữa hành vi thiếu văn minh của khách hàng và hành vi phá hoại dịch vụ của nhân viên trong ngành dịch vụ ở Việt Nam = The relationship between customer mistreatment and employee’s service sabotage in service industry in Vietnam
Authors: Nguyễn, Duy An
Zhenyuan, Wang
Keywords: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.5-20 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354678
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60978
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404V17S022020005.pdf628.35 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.