Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Title: Xây dựng tiêu chí đánh giá giờ dạy của giáo viên trên cơ sở lí luận dạy học hiện đại = Building criteria for evaluating teachers’ lessons on the basis of modern teaching theories
Authors: Phạm, Văn Hiếu
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.8-13 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335865
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S52022008.pdf550.97 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.