Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phạm, Văn Hiếu | |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T07:47:34Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T07:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335865 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.8-13 - ISSN.2615-8957 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam | en |
dc.title | Xây dựng tiêu chí đánh giá giờ dạy của giáo viên trên cơ sở lí luận dạy học hiện đại = Building criteria for evaluating teachers’ lessons on the basis of modern teaching theories | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.