Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Title: Xây dựng tiêu chí đánh giá giờ dạy của giáo viên trên cơ sở lí luận dạy học hiện đại = Building criteria for evaluating teachers’ lessons on the basis of modern teaching theories
Authors: Phạm, Văn Hiếu
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.8-13 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335865
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S52022008.pdf
  • Size : 550,97 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.