Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739
Title: | Xây dựng tiêu chí đánh giá giờ dạy của giáo viên trên cơ sở lí luận dạy học hiện đại = Building criteria for evaluating teachers’ lessons on the basis of modern teaching theories |
Authors: | Phạm, Văn Hiếu |
Keywords: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam |
Issue Date: | 2022 |
Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.8-13 - ISSN.2615-8957 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335865 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60739 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CVv489V18S52022008.pdf
Size : 550,97 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.