Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60514
Title: Tiền tố và kết quả của Sự khiếm nhã của khách hàng: Nghiên cứu tại TP. Hồ Chí Minh = Examination of the antecedents and outcomes of Customer Incivility: A case study in Ho Chi Minh City
Authors: Ngô, Quang Huân
Nguyễn, Viết Bằng
Nguyễn, Mỹ Phúc
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2234-2246 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336019
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60514
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S120222234.pdf2.15 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.