Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Quang Huân
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Bằng
dc.contributor.authorNguyễn, Mỹ Phúc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:15Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336019en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60514-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2234-2246 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleTiền tố và kết quả của Sự khiếm nhã của khách hàng: Nghiên cứu tại TP. Hồ Chí Minh = Examination of the antecedents and outcomes of Customer Incivility: A case study in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120222234.pdf
  • Size : 2,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.