Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381
Title: Thực trạng xây dựng thương hiệu cá nhân qua mạng xã hội của sinh viên Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh phục vụ tìm việc làm thêm = The actual situation of building a personal brand in social networks of students at Vietnam National University Ho Chi Minh City for finding part-time jobs
Authors: Trần, Thị Thanh Loan
Nguyễn, Hoàng Mai Trinh
Hoàng, Trọng Tuân
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.1443-1452 - ISSN.2588-1043
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335417
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S120221443.pdf1.68 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

4
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

143
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.