Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Loan
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Mai Trinh
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Tuân
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:31Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335417en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.1443-1452 - ISSN.2588-1043en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleThực trạng xây dựng thương hiệu cá nhân qua mạng xã hội của sinh viên Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh phục vụ tìm việc làm thêm = The actual situation of building a personal brand in social networks of students at Vietnam National University Ho Chi Minh City for finding part-time jobsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120221443.pdf
  • Size : 1,68 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.