Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381
Title: Thực trạng xây dựng thương hiệu cá nhân qua mạng xã hội của sinh viên Đại học Quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh phục vụ tìm việc làm thêm = The actual situation of building a personal brand in social networks of students at Vietnam National University Ho Chi Minh City for finding part-time jobs
Authors: Trần, Thị Thanh Loan
Nguyễn, Hoàng Mai Trinh
Hoàng, Trọng Tuân
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.1443-1452 - ISSN.2588-1043
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335417
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60381
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv149V6S120221443.pdf1.68 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.