Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5940
Title: Đóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một trường hợp
Authors: Lê, Thị Hoài Châu
Nguyễn, Thị Minh Đào
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2019 - no.1
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304189
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5940
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 39250-481-125404-1-10-20190214.pdf
  • Size : 704,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.