Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Châu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Đào
dc.date.accessioned2023-11-08T02:57:48Z-
dc.date.available2023-11-08T02:57:48Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304189en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5940-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2019 - no.1en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minhen
dc.titleĐóng góp của thuyết nhân học trong phân tích thực hành dạy học của giáo viên: Nghiên cứu một trường hợpen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 39250-481-125404-1-10-20190214.pdf
  • Size : 704,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.