Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58966
Title: Kinh nghiệm của Hàn Quốc về chiến lược phát triển thương hiệu quốc gia = Korea's experience in national brand development strategy
Authors: Hoàng, Minh Lợi
Keywords: Khoa học xã hội Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học xã hội Việt Nam - 2022 - no.9 - tr.98-105 - ISSN.1013-4328
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352902
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58966
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt63S92022098.pdf324.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

37
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.