Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58966
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Minh Lợi
dc.date.accessioned2023-12-26T07:22:39Z-
dc.date.available2023-12-26T07:22:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352902en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58966-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội Việt Nam - 2022 - no.9 - tr.98-105 - ISSN.1013-4328en
dc.subjectKhoa học xã hội Việt Namen
dc.titleKinh nghiệm của Hàn Quốc về chiến lược phát triển thương hiệu quốc gia = Korea's experience in national brand development strategyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt63S92022098.pdf324.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

37
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.