Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656
Title: Đánh giá mức độ gắn kết của sinh viên với nhà trường trong quá trình học tập: Nghiên cứu tại Trường Đại học Giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội = Evaluating student enagement in their learning process: a survey at vnu university of education, vietnam national university, hanoi
Authors: Tăng, Thị Thùy
Đỗ, Linh Chi
Nguyễn, Thị Ngọc Khánh
Dương, Phương Thảo
Nguyễn, Thị Kim Tranh
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.6 - tr.57-64 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338653
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S62022057.pdf751.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.