Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Thị Thùy
dc.contributor.authorĐỗ, Linh Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Khánh
dc.contributor.authorDương, Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Tranh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:19:08Z-
dc.date.available2023-12-26T07:19:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338653en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.6 - tr.57-64 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleĐánh giá mức độ gắn kết của sinh viên với nhà trường trong quá trình học tập: Nghiên cứu tại Trường Đại học Giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội = Evaluating student enagement in their learning process: a survey at vnu university of education, vietnam national university, hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489V18S62022057.pdf751.42 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.