Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Thị Thùy
dc.contributor.authorĐỗ, Linh Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Khánh
dc.contributor.authorDương, Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Tranh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:19:08Z-
dc.date.available2023-12-26T07:19:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338653en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58656-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.6 - tr.57-64 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleĐánh giá mức độ gắn kết của sinh viên với nhà trường trong quá trình học tập: Nghiên cứu tại Trường Đại học Giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội = Evaluating student enagement in their learning process: a survey at vnu university of education, vietnam national university, hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S62022057.pdf
  • Size : 751,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.