Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400
Title: | Sử dụng tình huống sư phạm để nâng cao hiệu quả trong giảng dạy học phần giáo dục hòa nhập = Using pedagogical situations to improve the effectiveness of teaching inclusive education modules | Authors: | Phan, Thị Lý | Keywords: | Dạy và học ngày nay | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Dạy và học ngày nay - 2022 - no.4 - tr.52-53 - ISSN.1859-2694 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340053 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv276S042022052.pdf | 374.74 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.