Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400
Title: Sử dụng tình huống sư phạm để nâng cao hiệu quả trong giảng dạy học phần giáo dục hòa nhập = Using pedagogical situations to improve the effectiveness of teaching inclusive education modules
Authors: Phan, Thị Lý
Keywords: Dạy và học ngày nay
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Dạy và học ngày nay - 2022 - no.4 - tr.52-53 - ISSN.1859-2694
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340053
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv276S042022052.pdf374.74 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.