Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400
Title: Sử dụng tình huống sư phạm để nâng cao hiệu quả trong giảng dạy học phần giáo dục hòa nhập = Using pedagogical situations to improve the effectiveness of teaching inclusive education modules
Authors: Phan, Thị Lý
Keywords: Dạy và học ngày nay
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Dạy và học ngày nay - 2022 - no.4 - tr.52-53 - ISSN.1859-2694
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340053
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57400
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv276S042022052.pdf
  • Size : 374,74 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.