Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
Title: | Tiếp cận trị liệu nhận thức - hành vi ở học sinh tiêu học cố hành vi hung tính = Access to confidential - behavior therapy for elementary school students with violent behaviors | Authors: | Phạm, Thị Hải Yến | Keywords: | Tạp chí Quản lý Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.101-106 - ISSN.1859-2910 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340121 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv385V14S52022101.pdf | 673.25 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.