Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
Title: Tiếp cận trị liệu nhận thức - hành vi ở học sinh tiêu học cố hành vi hung tính = Access to confidential - behavior therapy for elementary school students with violent behaviors
Authors: Phạm, Thị Hải Yến
Keywords: Tạp chí Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.101-106 - ISSN.1859-2910
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340121
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V14S52022101.pdf673.25 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.