Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
Title: Tiếp cận trị liệu nhận thức - hành vi ở học sinh tiêu học cố hành vi hung tính = Access to confidential - behavior therapy for elementary school students with violent behaviors
Authors: Phạm, Thị Hải Yến
Keywords: Tạp chí Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.101-106 - ISSN.1859-2910
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340121
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V14S52022101.pdf
  • Size : 673,25 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.