Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T03:05:14Z-
dc.date.available2023-12-26T03:05:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340121en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56482-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.101-106 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTiếp cận trị liệu nhận thức - hành vi ở học sinh tiêu học cố hành vi hung tính = Access to confidential - behavior therapy for elementary school students with violent behaviorsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V14S52022101.pdf673.25 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.