Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56349
Title: Mức độ sử dụng các chiến lược đọc hiểu siêu nhận thức của sinh viên: nghiên cứu trường hợp sinh viên năm thứ nhất hệ tiên tiến - chất lượng cao tại học viện nông nghiệp Việt Nam = Students' use of metacognitive reading strategies: a case study of high-quality first-year students at the Vietnam Academy of Agriculture
Authors: Trần, Thanh Phương
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.41-46 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338839
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56349
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S82022041.pdf456.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.