Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56349
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thanh Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:32Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338839en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56349-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.41-46 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMức độ sử dụng các chiến lược đọc hiểu siêu nhận thức của sinh viên: nghiên cứu trường hợp sinh viên năm thứ nhất hệ tiên tiến - chất lượng cao tại học viện nông nghiệp Việt Nam = Students' use of metacognitive reading strategies: a case study of high-quality first-year students at the Vietnam Academy of Agricultureen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S82022041.pdf456.57 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.