Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng thực phẩm qua mạng xã hội của người tiêu dùng - Nghiên cứu trên địa bàn thành phố Trà Vinh = Impacts of the electronic word of mouth on the purchase intention of consumeers for food via social networks in Tra Vinh city
Authors: Nguyễn, Thị Huỳnh Như
Hồ, Mỹ Dung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.208-213 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341122
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22022208.pdf824.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.