Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng thực phẩm qua mạng xã hội của người tiêu dùng - Nghiên cứu trên địa bàn thành phố Trà Vinh = Impacts of the electronic word of mouth on the purchase intention of consumeers for food via social networks in Tra Vinh city
Authors: Nguyễn, Thị Huỳnh Như
Hồ, Mỹ Dung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.208-213 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341122
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22022208.pdf824.55 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.