Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huỳnh Như
dc.contributor.authorHồ, Mỹ Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:17Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341122en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56293-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.208-213 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng thực phẩm qua mạng xã hội của người tiêu dùng - Nghiên cứu trên địa bàn thành phố Trà Vinh = Impacts of the electronic word of mouth on the purchase intention of consumeers for food via social networks in Tra Vinh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22022208.pdf
  • Size : 824,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.